Email:
Nazwa użytkownika:
Kontakt:
Data przejazdu:
Akceptuję regulamin korzystania z serwisu AUTOSTOPEM.eu
Liczba miejsc:
Samochód:
Z:
Przez:
Do:
Liczba miejsc:
Z:
Do:
Opis:

Autostopik.pl

Forum o tematyce AutoStopowej.

Molina de Segura (Murcia)

Molina de Segura (Murcia)

Postprzez DeaDreamer89 » 12 paź 2011, o 17:51

Na stałe mieszkam i studiuję w ES (przynajmniej jeszcze przez 2 lata z małym hakiem) i mam możliwość przenocowania 3 osób i też odebrania z lotniska (Alicante lub Murcia - San Javier) jeżeli trzeba. Nie ma mnie ogólnie w domu na Wielkanoc, Święta (od połowy grudnia do połowy stycznia) i w wakacje (od początku lipca do połowy września). W inne daty powininem być, aczkolwiek pisać bo nigdy nie wiem czy nie znajdę jakiegoś fajnego lotu na dany weekend lub tydzień =)

Pzdr
"Happiness only real when shared."
"When u want something in life,u just gotta reach out and grab it."
"I'm going to paraphrase Thoreau here...rather than love,than money,than faith,than fame, than fairness...give me truth."
Avatar użytkownika
DeaDreamer89
 
Posty: 13
Dołączył(a): 12 paź 2011, o 16:33
Lokalizacja: Molina de Segura/Łódź
Nr gadu-gadu: 1249135

Re: Molina de Segura (Murcia)

Postprzez SanFernando » 21 sty 2012, o 19:29

DeaDreamer89 napisał(a):Na stałe mieszkam i studiuję w ES (przynajmniej jeszcze przez 2 lata z małym hakiem) i mam możliwość przenocowania 3 osób i też odebrania z lotniska (Alicante lub Murcia - San Javier) jeżeli trzeba. Nie ma mnie ogólnie w domu na Wielkanoc, Święta (od połowy grudnia do połowy stycznia) i w wakacje (od początku lipca do połowy września). W inne daty powininem być, aczkolwiek pisać bo nigdy nie wiem czy nie znajdę jakiegoś fajnego lotu na dany weekend lub tydzień =)

Pzdr