Strona 1 z 1

Regulamin forum autostopowiczów:

PostNapisane: 14 kwi 2010, o 17:32
przez grubymis88
Forum ma na celu wspierania autostopiku jako środka podróży po Polsce i poza jej granicami.

1) OGÓLNIE
1. Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania na forum.
2. Sprawy dotyczące własnej osoby załatwia sie prywatnymi wiadomościami (PW).
3. Nazwa tematu powinna być dobrze dobrana do jego zawartości. W przeciwnym wypadku możesz liczyć się z usunięciem tematu.
4. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
5. Posty bezsensowne, nic nie wprowadzające do tematu będą usuwane a użytkownik może liczyć się z ostrzeżeniem.
6. Post który będzie obrażał w jakiś sposób danego użytkownika będzie usuwany a autor zostanie nagrodzony ostrzeżeniem.
7. Wszelkie przejawy nabijania postów, pisania posta pod postem, przez tego samego użytkownika będzie odpowiednio karane. Do tego służy edycja postów.
8. Temat, w którym dany użytkownik dowiedział się tego czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowego tematu może zostać zamknięty.
9. Pisz własne tematy w odpowiednich działach.
10. Wypowiedzi publikowane przez Użytkowników na Forum nie mogą:
a) wzywać do popełnienia przestępstw, być sprzeczne z zasadami współżycia społecznego, wzywać do nienawiści rasowej, wyznaniowej czy etnicznej, ani propagować przemocy,
b) zawierać treści obscenicznych i obraźliwych, naruszać zasad dobrego wychowania (ZAKAZ UŻYWANIA SŁÓW POWSZECHNIE UWAŻANYCH ZA OBRAŹLIWE)
c) naruszać praw autorskich, znaków towarowych lub innych praw podmiotowych jakichkolwiek osób trzecich
d) zawierać wirusów ani jakichkolwiek innych rozwiązań niszczących.


2) BAN i KARANIE UŻYTKOWNIKÓW
1. Osoba zbanowana nie ma dostępu do Forum.
2. O blokadzie dostępu dla użytkownika decyduje Administracja.
3. Po otrzymaniu bana osoba może się skontaktować z administracją w celu wyjaśnienia powodu blokady konta po przez e-mail forum@autostopik.pl
4. Użytkownik może zostać zbanowany kiedy działa na niekorzyść forum, nagminnie łamie regulamin i robi to umyślnie.


3) UŻYTKOWNIK
1. Użytkownik może poprosić o zmianę nicka.
2. Użytkownik może zmieniać swój tytuł (tekst pod nickiem) lecz w żaden sposób nie może podszywać się pod nikogo z członków administracji.


4) POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
2. Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści zamieszczane na forum.
3. Jeżeli masz jakieś uwagi co do regulaminu pisz na PW do kogoś z Administracji.
4. Administracja ma prawo do wglądu PW użytkowników.