• Reklama

Przedstawmy sie!:)

Przedstaw się na forum autostopowiczów.

Re: Przedstawmy sie!:)

Postprzez jeżyna » poniedziałek, 20 lutego 2012, 02:36

Hej!
Mam na imię Karolina, mam 22 lata, pochodzę ze wschodniej, jakże pięknej części Polski. Obecnie mieszkam w Warszawie, studiuję tu i pracuję... Do minionych wakacji (niezapomnianych wakacji), miałam niewielką styczność z autostopowym szaleństwem... Zdarzało sie i owszem,lecz dosyć rzadko. Zaczynając od dystansów we wspomnianej już wschodniej części Polski, pokonując trasę z Warszawy do domu i odwrotnie, zdarzyło się też wyruszyć na opener festiwal :P
W zeszłym roku 2011 narodziła się idea podróży do Portugalii, z trójką znajomych....
I się zaczęło....
Brakuje mi tego! Chcę jeździć, zwiedzać i poznawać piękny świat! :D
chęci i możliwości, niech idą w parze, a właściwie podróżują w parze :)
niech moc będzie z nami!!
jeżyna

Reklama

Postprzez dempley » wtorek, 21 lutego 2012, 23:23

Witam wszystkich, nazywam się Roland. Mam 18 lat w tym roku 19, w sumie autostopowiczem jeszcze nie jestem, nie wiem dlaczego, może przez te głupie stereotypy których się nasłuchałem w wielkiej mierze. Interesuje się kinem, filmami, i czycha we mnie wielki podróżnik którego musze obudzić =) Jak każdy kocham muzyke, ulubione zespoły to Pink Floyd, Guns N Roses, Metallica, AC/DC i takie tam rock n rollowe kapele. Jestem z Rybnika (woj. ślaskie, niedaleko katowic) i narazie chodze do szokły średniej tj. technikum 3 klasa - technik ekonomista. Mam nadzieje że nie raz jeszcze razem wyruszymy na jakieś tripy. AHOJ : )
"Zaczniesz żyć w pełni kiedy uświadomisz sobie, że kiedyś na pewno umrzesz."

"Dystans do siebie jest najważniejszym dystansem do pokonania."
dempley

Nr gadu-gadu: 8967753

Postprzez bob993 » środa, 22 lutego 2012, 00:02